Dostępność: Bardzo mało < 5 (Wysyłka w 3-5 dni roboczych)

W publikacji opisano, jak przygotować organizację do nowego modelu pracy po zmianach spowodowanych epidemią COVID-19.

Autorzy, w oparciu o najnowsze badania, raporty i własne doświadczenia wskazują, jak - w związku z rozpowszechnieniem pracy zdalnej - zmieniły się oczekiwania pracowników i jak do tych zmian przygotowują się pracodawcy.

 Dzięki lekturze książki można dowiedzieć się m.in.:

  • jak zmienić organizację pracy i przygotować się do nowej rzeczywistości;
  • jak zorganizować pracę i powierzchnię biurową w modelu hybrydowym;
  • w jaki sposób wzmocnić liderów i motywować pracowników;
  • jak kierować ,,wirtualnymi" zespołami;
  • jak zwiększyć kompetencje technologiczne pracowników.

Ciekawym uzupełnieniem książki są wyniki i wnioski z badania Trendy 2021 pokazujące, jak pandemia wpłynęła na ...

  • Autorzy:
  • Wydawnictwo: Wolters Kluwer
  • Rodzaj okładki: oprawa: broszurowa
  • Data premiery: brak informacji
  • Liczba stron: 148
  • Wymiary: brak informacji
  • EAN: 9788382463828

49,00 zł

- 1 +

Darmowa dostawa od 199,89 zł

Potrzebujesz pomocy?
Pon - Pt. 9:00 - 17:00
tel. 22 836 54 45