Marketing Drakuli. Jak zarabiać na ludzkich...
Nauka zna ponad 40 000 rodzajów fobii. Boimy się starości, samotności, ciemności, bibliotek, deszczu... Marketolodzy wiedzą o tych strachach i z powodzeniem sprzedają nam nadzwyczajne kremy przeciw zmarszczkom, nowe plany taryfowe, żeby zawsze mieć zasięg, żarówki diodowe, które służą do 15 lat, książki elektroniczne i e-booki, spraye do impregnacji obuwia i ubrań od wilgoci.
Znani rosyjscy marketolodzy przeanalizowali najbardziej rozpowszechnione i niezwykłe ludzkie strachy i zaproponowali obszerny zestaw niedoścignionych pomysłów, przez nikogo jak dotąd niezrealizowanych. Pozwalają one ...
- Autorzy: Nikolas Koro , Igor Kozula , Siergiej Pawłow
- Wydawnictwo: Studio Emka
- Rodzaj okładki: oprawa: broszurowa
- Data premiery: 2019-05-16
- Liczba stron: 208
- Wymiary: 14,5x21 cm
- EAN: 9788366142138