Dostępność: Mało < 20 (Wysyłka w 3-5 dni roboczych)

Instytucje otoczenia biznesu to podmioty, które oferują odpowiednio dobrane, dostosowane do kontekstu i godne zaufania rozwiązania dla osób chcących założyć działalność gospodarczą lub rozwinąć swój biznes. Organizacje te, współpracując ze sobą i z przedsiębiorcami, tworzą warunki umożliwiające wzrost konkurencyjności zarówno dla firm, jak i regionu. Celem monografii jest popularyzacja i zapoznanie czytelników z problematyką instytucji otoczenia biznesu w Polsce. Dobór przedstawionej problematyki podyktowany został potrzebą usystematyzowania i uaktualnienia wiedzy na temat instytucji otoczenia biznesu. Przedstawione w poszczególnych rozdziałach zagadnienia koncentrują się nie tylko na aspektach teoretycznych, ale również praktycznych i empirycznych, gdyż autorzy przywołują konkretne prz...

  • Liczba stron: 144
  • Wymiary: 230x160 mm
  • EAN: 9788382701111

52,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni:
52,00 zł
- 1 +

Darmowa dostawa od 199,89 zł

Potrzebujesz pomocy?
Pon - Pt. 9:00 - 17:00
tel. 22 836 54 45