-10%
Dostępność: Bardzo mało < 5 (Wysyłka w 3-5 dni roboczych)

Kluczowa dla konkurencyjności przedsiębiorstw i regionów - innowacyjność - może zapewnić nowe impulsy rozwojowe. Nie dziwi zatem jej eksponowanie w wielu strategicznych dokumentach tworzonych na szczeblach: od lokalnego do międzynarodowego. Pomimo ogromnej popularności, pojęcie innowacyjności nadal przysparza wielu problemów interpretacyjnych. Niniejsza publikacja stanowi zachętę do dialogu pomiędzy różnymi interesariuszami procesów z nią związanych. Za ogromny jej walor zaliczyć należy ujęcie wielu omawianych problemów i zagadnień, w kontekście warunków panujących podczas pandemii COVID-19.
Od Redaktorów
  • Liczba stron: 367
  • Wymiary: brak informacji
  • EAN: 9788381803830

57,15 zł

51,44 zł

- 1 +

Darmowa dostawa od 199,89 zł

Potrzebujesz pomocy?
Pon - Pt. 9:00 - 17:00
tel. 22 836 54 45